Barvy, tvary, čísla aneb dovolená ve školce

Konec prázdnin byl ve školce věnován užívání léta a tak jsme společně vyrazili na koupaliště Žabák v Humpolci, stavěli stany na zahradě, chodili na zmrzlinu, užívali sluníčka na dekách v zahradě školky a současně jsme se učili barvičky, tvary a čísla. V závěru tématu jsme ve skupinách poskládali barevné mozaiky, kterými jsme si vyzdobili nástěnky. Čas jsme trávili převážně venku, abychom si co nejvíce užili posledních letních paprsků. Věříme, že si děti celý program užily jak v českém tak i v aglickém jazyce a že se předškolákům tato výbava hodila na počátku školního roku ve škole.

barvy2  barvy3

Projekt se zaměřuje na zkvalitnění vzdělávací infrastruktury na naší základní škole a zvýšení dostupnosti vzdělávacích pomůcek. Současné vybavení je omezené a nedostačuje pro efektivní názornou výuku všech žáků. Realizace projektu umožní pořízení potřebných pomůcek, které podpoří badatelský způsob výuky a zapojení všech žáků do praktických činností. Díky tomu bude výuka odborných předmětů atraktivnější a efektivnější.

Podpora MŠ a ZŠ prostřednictvím Operačního programu Jan Amos Komenský

MŠ a ZŠ byly podpořeny Evropskou unií a Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy ČR prostřednictvím Operačního programu Jan Amos Komenský.

O Operačním programu Jan Amos Komenský

Operační program Jan Amos Komenský (OP JAK, jinak také tzv. šablony) je zaměřen na podporu rozvoje otevřené a vzdělané společnosti založené na znalostech a dovednostech, rovných příležitostech a rozvíjející potenciál každého jednotlivce, která povede k růstu konkurenceschopnosti České republiky a zlepšení životních podmínek jejích obyvatel. Jan Amos Komenský patří k největším pansofistům a filozofům Evropy. Zdůrazňoval, že vzdělávání je nikdy nekončící proces a že je třeba se mu celoživotně věnovat. Operační program Jan Amos Komenský (OP JAK) z tohoto předpokladu vychází a klade důraz na nezbytnost nabytí kompetencí k celoživotnímu vzdělávání, díky kterým člověk dosáhne maximalizace svého potenciálu a dlouhodobé uplatnitelnosti ve společnosti. Komenského myšlenky jsou o to naléhavější, o co rychleji se svět mění. Doba, v níž žijeme, je stále komplexnější a klade na nás nové nároky související s nastoupivším obdobím digitalizace, robotizace, klimatických a společenských změn. Jsme jejich součástí a hledáme východiska nejen pro jednotlivce, ale i pro společnost a lidstvo.

Projekt MŠ a ZŠ Questo

Projekt MŠ a ZŠ Questo je konkrétně zaměřený na podporu pozic ve škole a školce, jako je: školní asistent MŠ, školní asistent ZŠ. Projekt rovněž podporuje kurzy a individuální vzdělávání pracovníků v MŠ, ZŠ i ve školní družině.

Projekt ve škole a školce běží od 1. 12. 2024 do 31. 12. 2026 a byl podpořen několika stovkami tisíc Kč, díky kterým můžeme fungovat tak, jak jste zvyklí. Děkujeme.

Podrobnosti o projektu

Podpora rozvoje MŠ a ZŠ Questo v Humpolci je spolufinancován Evropskou unií.

Projekt zahrnuje témata:

  • Personální podpora
  • Osobnostně sociální a profesní rozvoj pracovníků ve vzdělávání
  • Inovativní vzdělávání dětí/žáků/účastníků zájmového vzdělávání
  • Spolupráce s rodiči dětí, žáků, účastníků zájmového vzdělávání

Více projektů podpořených Evropskou unií najdete na www.mapaprojektu.cz.