Přizpůsobte předvolby souhlasu

Soubory cookie používáme, abychom vám pomohli efektivně se pohybovat a provádět určité funkce. Níže naleznete podrobné informace o všech souborech cookie v každé kategorii souhlasu.

Soubory cookie, které jsou kategorizovány jako „Nezbytné“, jsou uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou nezbytné pro umožnění základních funkcí webu.... 

Vždy aktivní

Nezbytné soubory cookie jsou nutné k aktivaci základních funkcí tohoto webu, jako je poskytování zabezpečeného přihlášení nebo úprava předvoleb souhlasu. Tyto soubory cookie neukládají žádné osobní údaje.

Žádné cookies k zobrazení.

Funkční soubory cookie pomáhají provádět určité funkce, jako je sdílení obsahu webových stránek na platformách sociálních médií, shromažďování zpětné vazby a další funkce třetích stran.

Žádné cookies k zobrazení.

Analytické soubory cookie se používají k pochopení toho, jak návštěvníci interagují s webem. Tyto soubory cookie pomáhají poskytovat informace o metrikách, jako je počet návštěvníků, míra okamžitého opuštění, zdroj návštěvnosti atd.

Žádné cookies k zobrazení.

Výkonnostní soubory cookie se používají k pochopení a analýze klíčových výkonnostních indexů webových stránek, což pomáhá při poskytování lepší uživatelské zkušenosti pro návštěvníky.

Žádné cookies k zobrazení.

Reklamní soubory cookie se používají k poskytování přizpůsobených reklam návštěvníkům na základě stránek, které jste dříve navštívili, a k analýze účinnosti reklamních kampaní.

Žádné cookies k zobrazení.

Boris Konvalina

Učitel v ZŠ

Jsem učitelem dějepisu, občanské výchovy a zeměpisu. Baví mě propojovat současné dění s tím minulým, protože se tak děti dokážou lépe orientovat v dnešním světě a současně se
poučit z toho minulého. Žáky se snažím vést k zájmu o probíraná témata a následnému hlubšímu samostudiu.

Mimo ZŠ Bambi učím ještě na komunitní škole v Praze, kde také žiji se svojí manželkou.

S učením jsem začal při studiu na VŠ, kdy jsem se začal živit jako soukromý učitel. Od roku 2021 působím v komunitní škole v Praze, kde jsem si zamiloval alternativní způsoby vzdělávání. Nejvíce jsem začal oceňovat individuální přístup k žákům, kteří se mohli rozvíjet podle svých potřeb a možností. Odtud byl jenom krok k montessori pedagogice, která mě svojí filozofií nadchla.

Mimo školu miluji četbu, dlouhé túry, cestování po památkách a pečení.